wtorek, 1 stycznia 2019

Nowy rok, nowe postanowienia

Nigdy nie miałam postanowień noworocznych, bo jeśli mam zacząć coś zmieniać to czemu mam z tym czekać? Jednak w tym roku postanowiłam poczekać i spisać swoje postanowienia i cele na rok 2019.


jeść mniej, ćwiczyć więcej
To postanowienie odnosi się do prowadzenia zdrowszego trybu życia niż dotychczas. Moje główne cele to jeść mniej fast foodów i chodzić na siłownię przynajmniej dwa razy w tygodniu.

czytać  i oglądać więcej
Przez wakacje i na studiach rozleniwiłam się i czytam o wiele mniej książek niż wcześniej. Do tego oglądam mniej filmów i chodzę rzadziej do kina. Mój cel to jedna książka i pięć filmów na miesiąc. Chciałabym nadrobić klasyki kina takie jak Ojciec Chrzestny czy Skazany na Shawshank.

wrócić do postcrossingu, bloga i fotografii
Czyli ogólnie wrócić do hobby. Chciałabym wysyłać przynajmniej dwie pocztówki na miesiąc, wstawiać jeden post na tydzień i częściej robić zdjęcia.

ograniczyć facebooka i instagrama
Za duża czasu spędzam ogólnie rzecz biorąc w internecie, więc chcę lepiej zarządzać czasem, żeby wykorzystać go na powyższe postanowienia.

To takie główne cele. Są jeszcze rzeczy, które zaczęłam zmieniać już w 2018 roku i chcę je kontynuować. 

dbać o włosy i skórę
Zaczęłam stosować więcej odżywek, maseczek i kremów i mam nadzieję, że w nadchodzącym roku chęć gładkiej skóry i włosów przezwycięży lenistwo.

odkrywać nową muzykę
W tym roku zaczęłam słuchać wielu nowych wykonawców i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Oby 2019 również był udany pod względem muzycznym.



Podobało się i chcesz być na bieżąco? Znajdziesz mnie na facebooku Zuzmot

4 komentarze:

  1. Każdy ma jakieś postanowienia noworoczne Ja ich nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji postanowień! :)
    Ja na razie nie ujawniam swoich, to moja skryta tajemnica he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robiłam listy rzeczy ktora muszę zrobić w nowym roku tylko po prostu zapisuje je aby zmieniać się na lepsze. Też chcę zadbać o swoje zdrowie i nadrobić klasyki! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pracuję nad lepszą organizacją czasu, żeby móc więcej robić, a mniej go marnotrawić na siedzeniu i lenieniu się ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń