środa, 27 grudnia 2017

Świąteczne ozdoby

Święta, święta i 5 kilo więcej. Oto obiecane zdjęcia świątecznych ozdób w moim domu. Część wykonałam sama a część kupiłam.


Wyżej zobaczyliście kopertę-renifera, którą zrobiłam. Uświadomiłam sobie, że w tym roku mam bardzo dużo dekoracji związanych z tym zwierzęciem. Oprócz kopert, mam też świecącego renifera przyczepionego do szyby, dwa stojące na szafce, jednego na bombce i jeszcze dwa wiszące... źle to brzmi, ale one naprawdę wiszą!




Ten renifer, którego widzicie pyszczek kupiłam w Tigerze. Prawie miesiąc się wahałam czy go kupić.




Natomiast ten renifer pochodzi z Rossmana. Byłam zdziwiona ile jest tam ładnych ozdób.







Także to tyle. Niedługo Nowy Rok, więc życzę Wam pijanego Sylwestra i lepszego przyszłego roku!

O nowych postach będę informować na instagramie zuz.mot i na facebooku Zuzmot

3 komentarze:

  1. Kochana Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki z tych Reniferków:) Wesołego "po świętach " !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super reniferek i wspaniałe świąteczne ozdoby :*

    luxwell99.blogspot.com/2017/12/a-moment-of-peace.html

    OdpowiedzUsuń