sobota, 23 grudnia 2017

Pierniki

Pierniki zawsze kojarzyły mi się ze świętami. W tym roku postanowiłam spróbować je wykonać.



Pierniki robiłam z przepisu ze strony mojewypieki. Muszę przyznać, że wyszły pyszne. Miałam mały problem przy dekoracji, ale może w przyszłym roku pójdzie mi z tym lepiej.





Aktualnie większość pierników leży w pudełku i czeka na zjedzenie. Reszta wisi na choince. Postaram się Wam je pokazać wkrótce wraz z innymi świątecznymi zdjęciami. Co do Świąt... życzę Wam abyście spędzili je w rodzinnej atmosferze, aby karpik i uszka smakowały, żeby ciasto nie poszło w uda, żeby prezenty były trafione, zarówno te które dostaniecie jak i te które dacie. Ogólnie wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

O nowych postach będę informować na instagramie zuz.mot i na facebooku Zuzmot

1 komentarz:

  1. Świetne Ci wyszły te pierniczki ! :* Życzę smacznego i Wesołych Świąt!! :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/christmas-time.html

    OdpowiedzUsuń