wtorek, 2 lipca 2019

Powrót 2

To już chyba wakacyjna tradycja, że powracam do blogowania. Za każdym razem mam nadzieję, że tym razem nie będzie to tylko chwilowe natchnienie. Że tym razem po wakacjach również będę znajdować czas na bloga. Może tym razem się uda... Na razie jednak chcę w skrócie pokazać co ostatnio robiłam, oglądałam i słuchałam.


Jeśli mowa o zwiedzaniu to od ostatniego wyjazdu do Aten nie byłam za granicą, Za to byłam w Zakopanem, Poznaniu i Toruniu.

 Zakopane, dolina Kościeliska


Poznań, widok z wieży widokowej 
 

Zoo w Poznaniu 
 

Pomnik Mikołaja Kopernika w Toruniu
 

 Zdjęcie z domu Kopernika



Słucham sporo starej i nowej muzyki i nie wiem od czego zacząć. Dalej uwielbiam Zaz czy Dawida Podsiadło. Odkryłam Korteza, Florence and the Machine, Kodaline, Lewisa Capaldi, Darie Zawałow. Oczywiście to bardzo skrócona  i uproszczona lista. A to moi ulubieńcy, których ostatnio słucham najczęściej.







Z seriali obejrzałam całego Lucyfera i gorąco polecam. Czekam na piąty, ostatni sezon. Obejrzałam najnowszy sezony Black Mirror i no cóż, gra aktorska jest świetna jednak fabuła odcinków nie była porywająca. Zaczęłam oglądać Teorię Wielkiego Podrywu, bardzo mi się podoba. Jestem w połowie Domu z papieru, który póki co jest świetny.

Co do filmów, to tak będzie łatwiej. W tle zdjęcie z poznańskiej palmiarni.


Oczywiście w tle przewijało się studenckie życie, które zwalnia tempo na wakacje.

Jeśli choć jedno zdjęcie, piosenka lub film Wam się spodobał to zachęcam do zostania. Jeśli nie, to może coś w następnych postach Was zainteresuje? Możecie mnie znaleźć na facebooku Zuzmot, na filmwebie zuzela_1999 i na instagramie zuz.mot

7 komentarzy:

  1. Witamy ponownie. Czasem życie wymaga odejścia od blogowania.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Życzę dużo motywacji do prowadzenia swojego internetowego zakątka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsca zwiedziłaś. Ciekawi mnie ten serial Lucyfer, jak zacznie lecieć od początku, to zacznę oglądać, lubię aktora grającego główną rolę. Pozdrawiam serdecznie i życzę, by blogowanie dawało dużo radości. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam że jest druga część Efektu Motyla:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Poznań. Mam do niego tylko godzinkę drogi (komunikacją miejską) i jak tylko mam wolny czas to tam jestem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zoo w Poznaniu:) Cały Poznań jest piękny!

    OdpowiedzUsuń