sobota, 16 grudnia 2017

Pierwszy śnieg


Tytuł powinien nosić tytuł resztki pierwszego, prawdziwego śniegu, ale byłby zbyt długi i za mało interesujący, czyż nie? Śnieg spadł, gdy byłam w szkole. Gdy z niej wróciłam było zbyt ciemno, tak samo następnego dnia. Gdy wreszcie mogłam wyjść przedpołudniem porobić zdjęcia, to zamiast śniegu było błoto. No cóż, łapcie zdjęcia resztek śniegu.









Niedawno założyłam fanpage na facebooku, więc jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam - Zuzmot O nowych postach będę również informować na instagramie zuz.mot

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :* ja też w tym roku nie zdążyłam się nacieszyć śniegiem :/

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/amazing-for-curly-hairs-hair-diffuser.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia i śliczny wygląd bloga. Obserwuje milgo wieczoru.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń