niedziela, 24 lutego 2019

Oscary

Rozdanie Oscarów już w tę noc, więc to odpowiedni czas na typowanie faworytów do zdobycia statuetki. Oto moje przypuszczenia.
Chciałam gdzieś zebrać moje typy, żeby po rozdaniu zobaczyć czy miałam racje. Nie znam wszystkich nominowanych produkcji, więc nie obstawiałam wszystkich kategorii.
W tym roku nie kibicuję żadnemu filmowi zbyt gorąco. Wszystkie filmy trzymają pewien wysoki poziom, ale żaden wyjątkowo się nie wyróżnia.

NAJLEPSZY FILM
CO OBSTAWIAM: Green Book
CO JA BYM WYBRAŁA: Faworyta

NAJLEPSZY AKTOR PIERWSZOPLANOWY
CO OBSTAWIAM: Rami Malek
CO JA BYM WYBRAŁA: Bradley Cooper

NAJLEPSZA AKTORKA PIERWSZOPLANOWA
CO OBSTAWIAM: Yalitza Aparicio
CO JA BYM WYBRAŁA: Lady Gaga

NAJLEPSZY AKTOR DRUGOPLANOWY
CO OBSTAWIAM: Mahershala Ali
CO JA BYM WYBRAŁA: Sam Rockwell

NAJLEPSZA AKTORKA DRUGOPLANOWA
CO OBSTAWIAM: Emma Stone
CO JA BYM WYBRAŁA: Emma Stone

NAJLEPSZY REŻYSER
CO OBSTAWIAM:Alfonso Cuaron
CO JA BYM WYBRAŁA: Adam McKay

NAJLEPSZY SCENARIUSZ ORYGINALNY
CO OBSTAWIAM: Roma
CO JA BYM WYBRAŁA: Faworyt

NAJLEPSZY SCENARIUSZ ADAPTOWANY
CO OBSTAWIAM: Narodziny Gwiazdy
CO JA BYM WYBRAŁA: Narodziny Gwiazdy

NAJLEPSZY FILM NIEANGLOJĘZYCZNY
CO OBSTAWIAM: Roma
CO JA BYM WYBRAŁA: Zimna Wojna

NAJLEPSZA PIOSENKA
CO OBSTAWIAM: The Shallow
CO JA BYM WYBRAŁA: The Shallow

Oto wszystkie piosenki, które dostały nominacje:







NAJLEPSZA SCENOGRAFIA
CO OBSTAWIAM: Faworyta
CO JA BYM WYBRAŁA: Faworyta

NAJLEPSZE EFEKTY SPECJALNE
CO OBSTAWIAM: Pierwszy Człowiek
CO JA BYM WYBRAŁA: Player One

NAJLEPSZE KOSTIUMY
CO OBSTAWIAM: Faworyta
CO JA BYM WYBRAŁA: Faworyta

NAJLEPSZE ZDJĘCIA
CO OBSTAWIAM: Roma
CO JA BYM WYBRAŁA: Zimna Wojna

NAJLEPSZY MONTAŻ
CO OBSTAWIAM:  Green Book
CO JA BYM WYBRAŁA: Vice

NAJLEPSZY MONTAŻ DŹWIĘKU
CO OBSTAWIAM: Bohemian Rhapsody
CO JA BYM WYBRAŁA: Bohermian Rhapsody

Wszystkie nominacje <tutaj>.

Podobało się i chcesz być na bieżąco? Znajdziesz mnie na facebooku Zuzmot i na filmwebie zuzela_1999 i na instagramie zuz.mot

1 komentarz: