piątek, 12 stycznia 2018

Postanowienia feryjne

W tym roku zamiast postanowień noworocznych mam postanowienia feryjne. Pierwszym
z nich jest...


... systematyczne odrabianie matematyki. Mam sporo pracy domowej i zamierzam rozłożyć ją na kilka dni, zamiast robić wszystko dzień przed szkołą.


Po drugie zamierzam spędzić te dwa tygodnie w towarzystwie filmów, książek i seriali. Chcę obejrzeć filmy, które dostały Złotego Globa i które mają sporą szansę na Oscara.  Oprócz tego z pewnością wybiorę się do kina na komedię "Pomniejszenie" z Mattem Damonem. Co do książek- mój główny cel to dokończyć lekturę. Co do seriali- dokończyć Black Mirror. 


Po trzecie, zrobić dużo ciekawych zdjęć w Budapeszcie. Będę tam 4 dni i oczywiście podzielę się z Wami wrażeniami.


Po czwarte i ostatnie to kupić sukienkę i buty na studniówkę. Czasu coraz mniej a ja nadal bez stroju. 




 Mam nadzieję, że uda mi się wykonać każde postanowienie w stu procentach.

Podobało się i chcesz być na bieżąco? Znajdziesz mnie na facebooku Zuzmot i na instagramie zuz.mot

1 komentarz: