środa, 9 sierpnia 2017

Początek podróży

Witaj!
Pozwól, że przedstawię Ci bloga przez kilka słów i obrazów.


Główną tematyką będzie fotografia.


A najczęstszym modelem jest natura.


Oczywiście postaram się to urozmaicić.


Poprzez zmianę modela lub zabawę filtrami.


Moimi ulubionymi zdjęciami są zdjęcia makro.


Na koniec (dla odmiany) człowiek.


Oprócz fotografii pojawią się wzmianki o książkach, filmach czy postcrossingu.


Przyznam się, że jest to moje trzecie podejście do blogowania. Za pierwszym razem uznałam, że nie podoba mi się jakość bloga, usunęłam bloga, a po miesiącu założyłam nowy. Natomiast drugi blog został przerwany przez moją chorobę i brak motywacji. Jednak wróciłam! Nazwa bloga to złożenie trzech pierwszych liter imienia i nazwiska. Dla potwierdzenia, mam na imię Zuzanna. Na razie to tyle!

O nowych postach będę informować na instagramie: zuz.mot


6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że tym razem zostaniesz z nami na dłużej ;)
    Obserwuje i Pozdrawiam Domiinika

    http://jestesbochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest poznać kogoś kto ma podobne pasje. Ja też uwielbiam fotografię Makro. Świetne zdjęcia♥ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super również uwielbiam fotografowanie. Własne zdjęcia umieszczam jako dodatek do tekstów na blogu. W ten właśnie sposób połączyłam swoje dwie największe w życiu pasje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :)Ja też mam przeważnie zdjęcia natury ale mam nadzieję,że to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)
    Powodzenia w blogowaniu.
    Ps. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, czekam na kolejne wpisy! Zostań na dłużej :)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;) oczywiście jeśli masz ochotę
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń